2011. november 20., vasárnap

Blue is the colour

Sziasztok kedves Olvasóim!

Itt a hét vége, ma vasárnap, az idő a szokásos, de remélem jól telik. Nálam a mai program meccsnézés lesz, de nem itthon. Megyek Pestre, de előtte gondoltam gyors írok nektek. Tagja vagyok egy szurkolói klubnak, mindig rendeznek közös meccsnézéseket. Sajnos eddig egyiken sem tudtam részt venni, de ma sikerül elmenni. Remélem nyer a csapat és jó lesz a társaság is. Gondolom a mai naphoz illően kifestem a körmeim is, nem másra mint kékre, hiszen nagy Chelsea szurkoló vagyok:) Hogy ne legyen annyira egyhangú, feldobtam pár strasszkővel. Remélem tetszik :)

Hello dear Readers!


Here is the weekend, Sunday, the weather is the same as usual, but I hope that you are feeling great. Today is match day. I'm going to Budapest, but before that I thought I write something for you. I'm a member of a fan club, they usually hold a club day, always when there is a match on. Unfortunately I couldn't take part none of these days, but today I'm going. Hopefully the team wins, and there will be a great company. So that is why I've decided to paint my nails for the occassion. Blue, beacuse I'm a big fan of Chelsea:) I also put some rhinestones on it. Hope you like it :)


Alapnak egy Catrice lakkot használtam, nem mást mint a 410-es Pool party at night. Elég volt belőle egy réteg, nagyon jó a fedése. 3 színű strasszkövet használtam, fehér, világos és sötét kék.
Remélem szerencsét hoz mára:)
Nektek további szép napot, szurkoljatok!;)

As a base colour I used Catrice 410 Pool party at night. One layer was enough, it covers really good.
I also used some rhinestones-white,light and dark blue.
Hope it brings luck:) Have a beautiful day, wish me luck:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése