2011. november 14., hétfő

Waka Waka

Nem volt kedvem még leszedni a múltkori manikűrt, így gondoltam rákenek egy réteget a  repedezős lakkból. Kíváncsi voltam milyen hatást ér el. Választásom a She fekete lakkjára esett. Első használatnál nem igazán nyerte el a tetszésem, valahogy nem volt olyan a hatás mint a lovely lakkok esetében, így kicsit kétkedve álltam neki. A lakkozás végén kellemesen csalódtam. Tetszett amit láttam :)

I didn't want to remove my last mani, so I thought I will try what effect I can reach with the cracking nail polish. I chose the black one from She. At first use I didn't like it, the effect was not similar to the lovely polishes. SO I was quite doubter. After the first layer something changed. I really liked the effect of it.



Íme az eredmény. Nekem valahogy a zebrák jutnak eszembe, ahogy füvet legelnek a szavannán :)

Here is the result. The zebras on the Savanna came to my mind :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése