2011. december 22., csütörtök

Visszatérés/ Getting back

Sziasztok!

Facebookon megírtam, hogy egy ideig nem leszek, államvizsga miatt. 19-én sikeresen leállamvizsgáztam, így most már van időm a blog írásra is, nagyon hiányzott már.
Úgy gondoltam megmutatom nektek, hogy miket vásároltam, kaptam az elmúlt hetekben. Sajnos nem teljes gyűjtemény, mivel pár lakk még nem érkezett meg hozzám.

Hello!


It's been a while. I told you on facebook that I have to learn a lot, that is why I can't write this blog. On 19th I did my state exam, sooo now I have plenty of time. :)
I show you some things I bought/got in the past few weeks. I can't show you all of them, because some ordered products are not here, hopefully I will get them soon.


a kkcenterhk oldalán (hasonló mint a born pretty) lehet kapni ingyen körömmatricákat. A házhoz szállítás is ingyenes, gondoltam kipróbálom. Ki is választottam egy mintát, nagyon megtetszettek a pillangók és hangjegyek. Nagyon gyorsan megérkezett, csak elfelejtettem nektek megmutatni, így ez most következik. Igazából nem ilyenre számítottam, bár jobban megnézve a képet tényleg úgy néz ki a valóságban is, de erre a rendeléskor nem figyeltem. Arany színű, ez az egyik ami nem jön be, de lehet jól fog kinézni a körmön, nem próbáltam még soha, így nagyon izgatott vagyok, milyen is.

At kkcenterhk you can get free nail patches, everything is free, so I decided to try it out. I chose out one which I liked, mainly the butterflies and notes. I got it quite fast, but I was a little bit dissapointed. It is gold, I remembered something else, but as I see on the pictures it looks the same. It's ok, I will try it out, and see what happens :D I have never worn a nail patch, so I'm quite excited.




 A nagy tanulás közben nem tudtam megállni, hogy ne menjek pihenni és vásárolni a dm-be :D Meglepetésemre, már kint volt a Vampire's Love kollekciója, így gyorsan ki is választottam egy nekem tetszőt (Gold old Buffy), a másik ami még tetszik, és hamarosan tuti beszerzem,feltéve ha marad az a The Dawn Is Broken, annyira szép ezüstös színe van. Először nem is akartam venni lakkokat ebből a kollekcióból, mivel nem nagyon fogtak meg, de élőben teljesen más, egyszerűen nem tudok választani :)
A másik lakk pedig az essence fedőlakkja, 02 circus confetti. Államvizsga után csajokkal bementünk a veszprémi Rossmanba, vegyünk valamit mert megérdemeljük szándékkal, és mindhárman egy ilyen lakkal jöttünk ki :D Már az utcán felkentük a körmünkre :) Így ez amolyan barátság lakk :D Teljesen meglepődtem a minőségén, már egy réteg után sok csillám kerül a körmökre.

While I was studying I couldn't stop going to a drugstore, just to have a rest and maybeee! to buy something. So I came home with Gold Old Buffy from essence :) At first I didn't want to buy this collection, but when I saw them, wooo soooo beautful, I couldn't even choose :)
The other nail polish is from essence too.Special effect topper 02 circus confetti. After our state exam we went to a drugstore, to suprise ourselves, just because we deserve it :) We came out with the same nail polish and tried it out immediately on the street. It is a great quality, lots of glitter after one coat.





És íme, 2 rétegben. Nekem nagyon tetszik, több színű csillám van benne, kicsi nagy, szóval azt hiszem ez a tökéletes! A körmeim meg...le kellett vágnom rövidre, talán még annál is rövidebbre, a tanulás kicsit rossz hatással volt rájuk.:( 


And here it is, 2 coats of the topper. I really like it, glitters in different colours and sizes. My nails are...not worth mentioning. I had to cut them, so now they are shorter than short. Studying had a bad influence on them :(

2 megjegyzés:

  1. Gratu! :) Jól néz ki ez 2 lakk is :) Viszont ilyet krikszkrakszokat látok a blogon,amit az előbb kijelöltem és bemásoltam a szövegdobozba és akkor már angol szöveg volt :S Nem tudom,csak nálam jelenik meg ilyen furán az angol verzió?

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen:) Nálam is néha megjelennek, de frissítés után minden oké, nem tudom mi lehet, lehet a dőlt betűk miatt.

    VálaszTörlés