2012. február 17., péntek

East village

Újra itt vagyok. Ne haragudjatok hogy eddig nem írtam, sajnos volt egy kis galiba. Nem vittem vissza a körömlakkokat Sopronba, amiket múlt héten hazahoztam :( Ettől függetlenül kifestettem a körmeim, csak ilyen egyszerűre. A másik meg hogy nem volt nálam a fényképezőgép sem, így csak tegnap este és ma reggel tudtam megörökíteni. Alapnak a korábban vásárolt menta színű essence-t használtam, egy korábbi bejegyzésben már volt róla szó KATT!, majd erre jött két rétegben a NYC- East village lakkja. Nagyon szép színe van, viszont mindenképp szükséges hozzá egy alap szín. El se tudom képzelni hogy alap nélkül hány réteg kéne belőle hogy tökéletesen legyen a fedés, olyan 10 körül tuti :D Reggelre leesett a hó, így ilyen kép is készült.

I'm back again. Sorry for not writing, I didn't bring back my nail polishes and I had no camera so I couldn't post this week. This mani is quite simple, but I really like the colour of it. The NYC- East village is a real beauty the only disadvantage of it:  you need 10 layers without a base colour, for sure. So as a base colour I did use essence's mint-coloured nail polish, there was a post about it earlier CLICK!,  and applied two layers of NYC. It has a shimmer finish. It's snowing again so I had to take pictures :D
 Ez a kép tegnap este készült, lámpafénynél, gyönyörű, nem?
I took this picture yesterday at lamp light, it is beautiful, isn't it?


A reggeli hó :D
Snow in the morning :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése