2012. február 23., csütörtök

Make it special

Sziasztok lánykák!

Ma értem haza Sopronból, ez a hét is nagyon jól telt. A társaság tök jó, a suli is, még az órák is érdekelnek, na jó van pár kivétel ami nem :D A héten még a körömlakkozásra is volt idő. Alapnak egy Orly lakkot használtam, sajna a nevét nem tudom, majd utánanézek. Nem akartam ilyen egyszerűnek hagyni, így kipróbáltam a legyező alakú ecsetem. Nekem nagyon bejön a kapott minta, nem is nagy kunszt elkészíteni. Két lakkot használtam, az arany színű Maybellinet és a króm színű lakkomat. A gyűrűs ujjamon elég jól néz ki. Nektek mi a véleményetek? :) Használtátok már ezt a fajta ecsetet?

Hello girls!


I just arrived home from my dormitory. I had a great week there, the people are really nice, school and lessons too, okay not all of them :D I'm really enjoying it. I also had some time to make a nail art. As a base colour I used Orly, I don't know the name of it, but I'm going to check it. I dind't want to leave it that simple so I decided to try out the fan brush. It is very easy to work with. I used two nail polishes a gold Maybelline and a chrome one. I really like the result, especially on my ring finger, how about you? Have you ever used this type of brush?





4 megjegyzés: