2012. március 4., vasárnap

Dotting tool

Korábban írtam egy bejegyzést melyben megmutattam milyen is az ecsetkészletem. Most pedig az következik, hogy mit is lehet kezdeni az egyes ecsetekkel, kellékekkel, milyen körmök készíthetők el a segítségükkel. Eddig nagyon hasznosnak találtam őket, igaz nem mindet próbáltam ki, de ami késik nem múlik. A mai bejegyzés főszereplője a pontozó tű. A készletben is megtalálható, ahogy látszik nagyon vékony. Nem akartam egyszerű pöttyöket készíteni, hiszen nem csak arra jó. Lejjebb kiderül mik a rejtett tulajdonságai :)

There was a post earlier about my nail art brushes. Here comes the second part, which is about how to use them individually. They are quite useful, although I haven't tried all of them yet. Today's post is about the dotting tool. I didn't want to show you a simple nail art with polka dots, soo if you are curious what else you can do with this tool keep reading :)


Még a múltkor akadtam rá erre a technikára és nagyon nagyon megtetszett. Nem is hittem hogy ilyen is elkészíthető egy pontozó tűvel. A művelet egyébként rém egyszerű. Egy lapra kicsöppentesz egy kis adag körömlakkot, majd vársz hogy megszáradjon. Ekkor jön a képbe a pontozó tű, kevergeted picit majd mikor elég nyúlós, a szálakat szépen rávezeted a körmeidre. És kész is :) Íme az eredmény:

I have seen this technique a few days ago. It is amazing, I didn't know you can do something like this with a simple dotting tool. The procedure is very easy. You need a little drop of a nail polish to dry a bit, then comes the dotting tool. Blend it and when it is gummy enough just put the strings over your nail. You are done! :) Here is the result:



Fedőlakknak az essence gyorsan száradó zselé hatású lakkját használtam. Nagyon nagyon tetszik az eredmény, először is tartós, bármi ütés érte az elmúlt napban semmi nem látszott a felületén. Másodszor pedig tényleg olyan mintha műkörmöm lenn, nem győzök benne gyönyörködni. Remélem nektek is tetszik :)

As a top coat I used essence's quick dry, gel look, nail polish. I really like the result.On the one hand it is long lasting, heavy-duty. On the other hand it looks like acrylic nails. Hope you like it too :)

8 megjegyzés:

  1. OMG,ez nagyon jól néz ki!! :)

    VálaszTörlés
  2. ez pont jól jött, épp fedőlakkot keresek, mert a mostani valahogy nem akar megszáradni....ezt a technikát pedig én is ki akarom probálni, remélem összejön fogpiszkáloval is :D

    VálaszTörlés
  3. hát ez tényleg OMG!!!! fedőlakkért pedig rohanok, mert a zselés topcoattól többet vártam. jójó, de nem az igazi :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy tetszik nektek!:-)
    @Szandika fogpiszkálóval is tuti megy:-)
    @Flory nekem se jött be a top coat, buborékos a felszíne. Ez meg gyorsan megszárad meg tartós is.Igaz drágább picivel, de szerintem nagyon megéri, én is megyek, veszek mert fogyóban van:-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, hihetetlenül jól mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ani! :) Tuti kipróbálom még valamilyen élénk színnel. Nagyon fel tudja dobni a fekete színt.

      Törlés
  6. Épp ma találtam rá a neten erre a technikára, már alig várom, hogy elkészíthessem. :D Körömlakkok gondolatban kiválasztva, már csak idő kell. :D

    VálaszTörlés
  7. áhh annyira jól néz ki :$ ügyes vagy:)

    VálaszTörlés