2012. március 7., szerda

Flowers

Sziasztok lányok! Remélem jól telik a napotok :) Nekem ma elég rövidre sikerült, elmaradtak az órák, na de azért egy zh belefért :) Valahogy olyan fáradt vagyok mostanában, a hangulatom se az igazi, biztos az idő miatt. Na de egy kis körömfestés belefért :) Kipróbáltam a virágfestési technikát, elsőre nem is olyan szörnyű, de azért van még mit gyakorolni.:) Otthon vettem egy piros és egy fehér akrilfestéket, 250 ft darabja, nem olyan vészes. A virágok megrajzolásához egy lapos ecsetre van szükség, egyik oldalát a pirosba másikat a fehérbe kell belemártani, majd apró zick-zack mozdulattal megrajzolni a virágokat. Kis időbe telt mire elsajátítottam a legmegfelelőbb technikát. Próbáltátok már korábban?

Hello girls! I hope you had a great day :) For me it was quite short, some of the lessons were cancelled, but we had an exam, so don't worry :D I was really tired these days, I'm in a bad mood, maybe because of the weather. At least I could try out a new technique. I used a flat brush to achieve these flowers, yes I know I have to practice a lot,  but it was my first attempt soo it is not that bad :D To paint the flowers you need to dip the sides of  your brush into the colours, and with a zig-zag move apply it. It is simple but takes a lot of time to find the perfect technique. Have you ever tried it before?



4 megjegyzés: