2012. március 17., szombat

Girls just wanna have fun

Tegnap szülinapra voltam hivatalos, kifestettem a körmeim is, semmi extra, ilyen kis csillogós lett. Alapnak egy lila Claire's lakkot használtam. Ezt már láthattátok egy korábbi bejegyzésben. Majd tettem rá egy keveset az essence flitteres lakkjából, annyi különbséggel, hogy nem a körmök végére, hanem a tetejére került egy kevés belőle. Ma annyira gyönyörű idő volt, hogy kint fényképeztem, annyira szép ahogy csillog :)


I was invited to a birthday party yesterday, so I quickly varnished my nails. I used a purple nail polish from Claire's, there was a post earlier where I used it. I added some of essence's special topper, which has many glitters. Today the weather was beautiful, so I took the pictures outside, it looks so great.





A végére pedig jöjjön a címadó szám: 
Lets listen to the song from the title:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése