2012. április 14., szombat

Haul

Sziasztok lányok! Remélem jól telik a hétvégétek. Tegnap elmentem a városba azzal a céllal hogy harisnyát vegyek színházba, ami ma lesz. Ilyen kis sétálós nézelődős napot tartottam. Megvettem a májusi JOY-t is, hiszen nemsokára vásárlási láz :) Sejthetitek hogy nem csak harisnyával jöttem haza. Rossmanban beszereztem két körömlakkot, szükségem volt egy fedőlakkra, mivel már eléggé kifogyóban van. Megint az essence studio nails fedőlakkjára esett a választásom. Nem bírtam megállni és megvettem a pelyhes körömlakkot is amit már annyi bloggerinánál láttam. Dm-be is benéztem, itt sikerült megvennem a harisnyát na meg beváltottam 100 pontom egy meglepetés csomagért. Szerintem nagyon megérte, érdemes beváltani, csak ajánlani tudom. Jöjjenek a képek, kíváncsi vagyok mit gondoltok :) A szempillaspirálnak és a körömlakkoknak nagyon megörültem, majdnem örömtáncot jártam az utca közepén :D Na jó nem, de tény hogy nagyon jól jött most ez.






1 megjegyzés:

  1. Nálunk sajnos nem lehet Essence termékeket kapni...de ha belepusztulok is, azt a pelyhes lakkot valahonnan megszerzem. :D

    VálaszTörlés