2013. március 17., vasárnap

Nail Club XXXIII Books

Sziasztok! Először is feltűnhetett nektek, hogy lett egy logónk. Itt volt már az ideje, Roni alkotta, nagyon ügyes, reméljük nektek is tetszik! Szintén örömhír, hogy lesz pár új tagunk, reméljük az ő munkaáik is tetszik majd nektek.

Hello! Maybe you realized we have a logo, Roni did it, it's wonderful. Hope you like it too :) The other good news that we got some new members, hope you gonna like them too.

A mostani témánk a könyvek. nagyon sokat gondolkodtam rajta mit kéne készíteni. Ki is fogott rajtam rendesen. A hetem elég sűrű volt, zh, rajz, kondi, így csak tegnap tudtam nekiállni.  Sajnos nincs itt a fényképezőm, így a képek nem a legjobb minőségűek, elnézéseteket kérem emiatt. A képeket is este készítettem, kicsit kicsúsztam az időből. :(
A kis herceg című könyvet választottam, egyik kedvencem, nagyon sokszor elolvastam már, és minden egyes újraolvasás ad valami pluszt, hozzátesz valamit a napomhoz. Nektek melyik a kedvenc könyvetek?

The theme for this Sunday are books. I was thinking a lot what to do, it was really difficult to choose something. I had a busy week, exams, school, drawing lessons, gym, so I could do my nails only Saturday. Unfortunately my camera is not here, sorry for that.
Finally I chose The little prince. It is one of my favourite books, I 've read it many times, it has always something new for me. What is your favourite book?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése