2011. november 3., csütörtök

Eddigi díszítések/ Nail art decorations so far

Sziasztok lányok!

Ezt a bejegyzést az eddigi "alkotásaimnak" szánom. Mellékelek pár képet arról, amiket eddig csináltam. A képek minőségéért elnézést kérek, nem gondoltam volna hogy egyszer felhasználom.

Hi girls!

This post is about my 'nail arts' so far, if I can call it like this. Sorry for the pics quality, I didn't think about using them before.

essence 23 sundancer, 20 fatal

Egy szép napsütéses őszi nap, mi lehetne jobb egy szép sárga körömlakknál? Még a neve is illik hozzá :) Önmagában kicsit unalmasnak tűnt, így egy ecset segítségével húztam rá pár fekete csíkot, majd a feketére ismét sárgát.

Itt pedig egy egyszerű francia manikűr. A körömvégeket az essence francia manikűr készítésére alkalmas tollával készítettem. Még sablon sem kell hozzá, kitűnően használható.

essence 24- underwater, 38- choose me


Na ennek elkészítése komoly türelmet igényelt:) Alapnak egy kék essence lakk került. Mikor megszáradt matt lakkal lekentem, majd jött a cellux. Kétoldalt letakartam, és húztam egy-egy csíkot a szélére szintén egy essence lakkal, kékes-zöld árnyalatú. Felülre, utólag már megbántam, a korábban említett essence gel look fedőlakk került. És itt már nem volt matt hatás:( nem lehetett annyira kivenni a mintát, talán a mutatóujjamon látszik kicsit milyen lenne, ha nem lenne rajta fedőlakk.


Catrice- Ulti Mate Nudes- 050 Moulin Rouge Light

Aki ismer, tudja hogy imádom a pöttyös dolgokat, így az ilyen dekorációt sem hagyhattam ki:) Alapnak egy Catrice lakkot választottam.Igen a neve fogott meg :)Elsősorban francia manikűrhöz ajánlják, de szerintem önmagában is nagyon szép. Én kicsit megbolondítottam különböző színű pöttyökkel. Próbáltam olyan színeket választani, amik illenek az alaphoz: Essence lakkok: 46 Wake Up!,60 fateful desire, 62 reach peach, 66 most wanted. Került még rá egy LA Girl Flare lakk is, Amerikából hoztam, lazac színű. A pöttyöket egy gombostű fejével vittem fel. majd mikor elkészült lekentem az essence gel look lakkjával.

Catrice 240 sold out for ever

Ismét pöttyök:) Ilyen mentás-csokis beütése van. Az alap a Catrice zöld színű lakkja. A pöttyök az essence 20 fatal segítségével készültek.


Lovely cracking magic, essence multi dimension 20- fatal 


Ez volt az első próbálkozásom a repesztős lakkal. A választásom a tégla színű Lovely lakkra esett, ez került felülre. Az alap  fekete essence lakk volt.
Tetszenek ezek a lakkok, szerintem fogom még használni. Ma voltam is Rossmannban, a Lovely pultnál szebbnél szebb színek sorakoztak. Nagyon tetszett a kék szín, szerintem majd meg si veszem, de előtte egy szép alap lakkot kell találnom, ami passzol hozzá.

essence 50 irreplaceable, 67 make it golden

Legutoljára hagytam személyes kedvencem. Nem mondanám hogy giccses lenne, inkább elegáns. Mindkét lakk essence. A felső csillámos réteget a szivacsos módszerrel vittem fel. Erről olvashattatok korábban.
A körömlakk leszedése viszont keserves volt. A csillámok nagyon meg tudják nehezíteni az ember dolgát :D De megoldottam. Több helyen olvastam a becsomagolós módszerről, mikor lakklemosóba áztatott  vattacikkeket kell a körmödre tenni, ezt pedig becsomagolni, cellux, zacskó, folpack mind kitűnően használható. Kicsit vársz, és máris könnyebb:)

Remélem tetszett a bejegyzés. Melyik díszítés nyerte el tetszéseteket? Esetleg van olyan amit szeretnétek ha kipróbálnék? Írjatok bátran:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése