2011. november 2., szerda

Átmenetes köröm / Sponged nail art

Ez volt az első próbálkozásom a díszítéssel, és véleményem szerint meglepően jól sikerült. Anyum mikor meglátta már neki is ilyen kellett :)

This was my first tryout with nail art design. In my opinion it became quite great. When my mum saw it she wanted the same.

Jöjjenek a képek:)

Let's see the pics:)




-szivacs, ezzel kell felvinni a sötétebb réteget, igazából bármilyen szivacs jó hozzá, én egy ilyen védő szivaccsal csináltam, ami elvileg valami törékeny cuccot védett. Fogalmam sincs hol találtam :) / You will need a sponge, which can be any kind of. I used this special one, which is for fragile things to protect them.

-lakkok, balról jobbra: NYC- Plaza Plumberry- nagyon szeretem ezt a színt, tavaly vettem Amerikában. Essence- Fairy tail- Once upon a time (limitált kiadás volt)-She-körömfehérítő. Be kell ismernem, néha a lakk neve alapján veszem meg a választott színt, persze a szín sem elhanyagolható, de sok vásárlásomnál játszott főszerepet a lakk kinézete, címkéje, díszítése :) /polishes from left to right- NYC- Plaza Plumberry- I really like this colour, I bought it last year in the USA. Essence- Fairy tail- Once upon a time (limited edition),SHE- nail whitener. I have to admit something. I usually buy nail polishes according to their fantasy names, or design, label, but the colour is important too :)

És ahogy csináltam. Nem tettem színes alapréteget. Mivel csak próbálgattam, először a felkentem a fehérítő lakkot, majd a szivaccsal felvittem a sötét réteget a köröm aljára, úgy a köröm közepéig, utána jött az essence lakk, mely adott neki egy kis csillogást. A végén ismét a fehérítő lakkot használtam. És ekkor jött a meglepődés. A lakk hatására az előtte bordó réteg kapott egy kis lilás-ciklámenes beütést, illetve a körömágy része is úgy nézett ki mintha rózsaszín lakkal lekentem volna először.
And the way how I did it. First I apllied the nail whitener, then with the sponge I applied the dark colour to the mid of my nals. I finished it with the nail whitener. At this moment came the suprise. The dark claret changed into a purplish. The top of my nails looked like I applied a light pink.

Íme a végeredmény/ And the result:

Közelről/ At close


A lakkozás elég sokáig kibírta, 2 nap után kicsit alakítgattam, szivaccsal felvittem még egy réteg sötét színt. A végén úgy nézett ki mintha műköröm lenne:) Hát ez volt az első, hamarosan jön a többi. Hogy álltok ezzel a technikával, próbáltátok már? Esetleg van olyan szín ami érdekelne?

The polish lasted quite long, after 2 days I applied one more layer of the dark one. It looked like artificial nail:) So this is the first one, there will be some more soon. Do you like this technique? Have you tried it before? Do you have some colours, which you prefer?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése