2011. november 2., szerda

A kezdet- The beginning

Sziasztok!

Az utóbbi hónapokban egyre többet foglalkoztam a körömdíszítéssel, lakkokkal. Mindig is szerettem a lakkokat, főleg a színeseket. Kis idő múlva egy komplett készletre tettem szert.:) Aztán elkezdtem gondolkodni rajta, hogy ezzel kezdeni kéne valamit, így a különböző oldalak böngészése után én is elkezdtem próbálgatni más-más technikákat. Sajnos nincsenek speciális kellékeim, így csak a fogpiszkálót, gombostűt, és a még ezer évvel ezelőtt megvett körömdíszítő tollat hívhattam segítségül.
Ma döntöttem el, hogy elkezdem a blogot, illetve megrendeltem rengeteg hasznos kelléket a Born Pretty oldaláról. KATT!  Izgalommal várom az érkezést.
Elsősorban manikűrről fog szólni a blog, legalábbis így terveztem, de ha bármi érdekes eszembe jut, amit megoszthatok, akkor leírom.
Elkezdem a képek feltöltését, a próbálkozásaimról:)
Nézegetve a magyar, külföldi blogokat, rengeteg ötletes van köztük, remélhetőleg majd én is eljutok oda, hogy a Bloggerinák csapatának tagja lehetek:)

Hey Everyone!

In the past months I was decorating my nails in different styles, I bought so many nail polishes :) I always liked the polishes, mainly those which are colourful, mark
out from simple colours. I was looking for different blogs over the world, collecting ideas which I can try out on my nails. After the first tryouts I found out, I had to start something with this. So I decided to start writing a blog.
Unfortunately I don't have any special tools for decorating. I usually used toothpicks,pins, and my decorating pen, which i've bought many many years ago :) (Now I can use it :D) I've just ordered some starting tools from Born Pretty. CLICK!.
So from today I will write this blog, which is mainly about nail polish, nail art, but if something interesting comes into my mind, I'm gonna share it!
First I'm going to upload the pictures from my first tryouts.
I have seen so many interesting blogs, which deal with nail manicure, outfits, there are some really interesting ones. Hopefully I will get to that level, and I can be a member of this big blogger family:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése