2011. november 7., hétfő

Essence- reach peach

Szép jó estét Nektek!

Ma is készítettem Nektek egy körmös bejegyzést. Holnap végre el tudok menni bulizni, kell már a kikapcsolódás a nagy szakdoga írás közben :) Gondoltam eme nagyszerű alkalomra elkészítem a körmöm is. Az első ötlet kudarcba fulladt mert nem bírtam a ragasztó szalaggal:) Így más mellett döntöttem.
Választásom ismét egy essence lakkra esett, nem másra mint a 62-es reach peach. Első látásra megtetszett. Kimondott őszi színnek tartom, a falevelek színére emlékeztet. Két rétegben vittem fel, igazából egy is elég de teljes fedést akartam elérni, mert akkor még úgy volt, hogy csak ezt kenem fel. Utólag döntöttem a minta mellett.

Good evening Ladies!


Today I made you a nail post. Tomorrow finally I can go to a party,  I really need this after long hours of thesis writing. So I thought about to make something with my nails, for this special event.:) Unfortunately I didn't manage that well with the tape, so I had to find out something else. My choose was an essence polish, 62 reach peach. It was love at first sight when I bought it. In my opinion is a typical autumn colour, very beautiful one,like the leafs. I applied two layers, one is also enough, but I wanted full cover. After few hours I changed my opinion (again :D) and did a nail art.

 essence 62 reach peach


Ahogy a képeken látszik, kicsit van egy vöröses, barackszíne. Nagyon könnyű használni. A mintáról is töltök fel Nektek képeket, csak sajnos mire elkészült már nem voltak jók a fényviszonyok:(


As you can see on the pics, it has a reddis, sienna effect, you can't say exactly what does it look like. I'm gonna put some pics on, how the nail art looks like, but there wasn't enough light when I finished it.


Tehát holnap buli és persze egy kis vásárlás, majd meg is mutatom miket vettem, teszt is várható hamarosan:) Remélem minden okés veletek is, kipihentétek a hétvégét. További szép estét!

So tomorrow a little bit of partying and shopping of course. Hopefully there will be a haul post and a test of a product. I hope everything is ok with you, and you are relaxed after the weekend. Enjoy the evening!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése