2011. november 10., csütörtök

Sparkle

Sziasztok! 

Kimozdultam, visszatértem és ahogy ígértem hozok képeket. Ennyit tudtam róla csinálni.

Hello everyone!

I just came back, and as I promised I show you some pictures:)



Ezen látszik, milyen szépen csillog:)                                                                                                              

Először pillangós körmöket akartam, de változott a terv így inkább ilyen virágos lett. És annyira szépen csillog :)

First I wanted a monarch nail art, but it end up doing flowers:)

Ma még jön egy bejegyzés, mert annyira boldog lettem mikor megtudtam, hogy Veletek is meg kell hogy osszam!!

There is gonna be an other post too, because I am really happy today, especially when I received it, so I really want to share it with you too!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése