2011. november 10., csütörtök

Born Pretty Store haul

Sziasztok!


Nagyon jó volt a mai napom. Először is ma volt a névnapom, és ami még különlegessé tette ezt, az a papír volt amire ma találtam rá. A postáról jött, és mikor megláttam rajta, hogy Szingapúr, nagyon izgatott lettem. Nem akartam elhinni. November 2-án rendeltem a Born Pretty oldaláról és ma megérkezett. 9!!!nap. Gyorsan el is szaladtam a postára és átvettem a ''névnapi ajándékom''.
Készüljetek fel, sok kép jön:)
De először nézzük mit rendeltem:


1 x 15pc Nail Art Design Brush Set Dotting Dot Pen Drawing = $4.74 - 3,56 Eur1 x 12 Color 3D Steel Ball Nail Art Glitter Decoration = $3.33 - 2,50 Eur
1 x 3 x Nail Art Rhinestone Nail Art Lot Dotting pen W Glue = $12.24 - 9,20 Eur
1 x 3 Sizes Nail Art Baby Pearl Rhinestone Decoration + Wheel= $4.14 - 3,11 Eur
2 x White False Nail tips Art Display Practice Wheel Board = $2.94 - 2,21 Eur
Összesen: $ 27,39- 20,58 Eur

Szerintem nagyon megérte. Ingyenesen szállítanak, illetve 3 dollár rámegy arra, hogy a megrendelt dolgoknak legyen kódja, ha elveszik, tudják azonosítani. Még így is megéri! Csak ajánlani tudom:)

Hello!


Today I was/ am really happy. One the one hand today is my nameday, but what made it special was that small slip of paper which I've got from the post. When I saw Singapore written on it I was so excited. At first I didn't want to believe it, I ordered these products on 2nd November, so it has arrived after 9 days:) So fast! So I quickly ran to the post office, get my letter, my nameday present:) Lots of pictures coming:)
Lets see first what I've got:

1 x 15pc Nail Art Design Brush Set Dotting Dot Pen Drawing = $4.74 - 3,56 Eur
1 x 12 Color 3D Steel Ball Nail Art Glitter Decoration = $3.33 - 2,50 Eur
1 x 3 x Nail Art Rhinestone Nail Art Lot Dotting pen W Glue = $12.24 - 9,20 Eur
1 x 3 Sizes Nail Art Baby Pearl Rhinestone Decoration + Wheel= $4.14 - 3,11 Eur
2 x White False Nail tips Art Display Practice Wheel Board = $2.94 - 2,21 Eur


So that is 20,58 Eur, I also paid extra 3 dollars for tracking number. It is an insurance number.









 Erre volt a legnagyobb szükségem. Ecsetek. Minden méretben.A közelebbi képen látszik, hogy nagy a választék. Alig várom hogy kipróbálhassam.  3,56 eurót fizettem érte. El se hiszem, itthon biztos nem kaptam volna meg ennyiért. Első ránézésre hibátlan, remélem a használat is ezt mutatja


This is what  I really needed. A brush set, different sizes. O the closer picture you can see there is a large selection. I can't wait to try this out. I paid 3,56 Eur for it. It was really cheap. I definitely couldn't buy it at home, for this price. On the face of it is a good quality, hope it is the same when I will use it.



Szintén rendeltem kellékeket a díszítésre. Ilyen ez a kis gyöngyökből álló készlet. Nagyon pici gyöngyöket tartalmaz, így nagyszerű lehet a díszítésre. 12 színt tartalmaz, 2,50 euró volt, rablááás:D  A leírásban volt, hogy jár hozzá ajándék is, ami vagy ragasztó vagy valami más. Mikor kinyitottam a csomagot láttam, hogy valami nem stimmel, mintha több minden lenne benne, mindjárt megmutatom mit is kaptam. Nem is olvastam így külön meglepetés volt.

I also ordered some decoration for nail art. The first one which I show you are steel balls, in 12 different colours. It was 2,50 Eur, I still can't believe it:) The describtion says you will get a gift or a glue. I didn't know it before, I saw it just now. When I opened the pack I saw there is more of something which I didn't order. So it was a present for sure :)











És még mindig nincs vége :) Ezek mellé rendeltem még egy díszítő szettet, amely tartalmaz 4 ragasztót, egy csomag rózsafa pálcát (10 darab), egy szett ( 5 darab) díszítő toll, három kerék, 1200 - 1800 darabos díszítő kő- szív, csillag, kör formában. Ez volt a legdrágább amit rendeltem- 9,20 euró. Ezekből majd aztán lehet díszíteni, amennyit csak szeretnék:)


And it is not finished yet. These products were in a set, which includes 3 wheels of rhinestones, 1200-1800 pcs, heart, round and star shapes. 5 set of dotting pens, different sizes, 10 pc orange wood stick, 4 pc nail glue. This was the more expensive- 9,20 euros. With these I can decorate as many nails as many I can :)




Ez pedig egy margaréta, nagyon jó lesz új minták kipróbálására, kettőt rendeltem belőle, több fajta volt, első alkalommal erre esett a választásom, meglátom milyen, aztán még rendelek:) 

These are false nail tips. It will be sooo good for new decorations, just to practice a bit. There were different types, I ordered this at first, just to try it out, but I'm sure I will buy some more, later:)




 És vége. Ez az utolsó kép. Itt látszik minden amit kaptam. És ott az ajándék is, ami kiderült, hogy nem ragasztó, hanem gyöngy körömre. Egyet rendeltem ezért volt fura hogy kettőt kaptam. Először azt hittem elnéztek valamit, de már tudom hogy ez ajándék a gyöngyökhöz. Köszönöm Born Pretty:)


And here comes the end. You can see everything I've ordered. And there is the gift, which I've got. And as you can see it is not a glue. I've got a pearl rhinestone. I dindn't know why are 2 wheels of it, when I ordered only one. So this is my gift., Thank you Born Pretty!:)


Mindenkinek csak ajánlani tudom az oldalt, nagyon nagy a választék, rengeteg termékkel, olcsón. Semmi probléma nem volt a csomaggal, minden épségben megérkezett. Ráadásul időben. Nagyon kedvesek, többször írtak emailt, illetve ha valami problémám van nyugodtan keressem őket. Alig várom hogy kipróbáljam, csak ajánlani tudom, még egyszer. Ha többet szeretnétek tudni, írjatok nyugodtan.Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés:)


I can only recommend this to you. There is a wide range of products, cheap ones. I had no problems with the pack, it arrived safe, on time. They ar so nice, I've got more emails from them, about my product or just write them if I have any problems. I can't wait to try these out. If you want more infos, just write, I answer. Hope you liked it:)








2 megjegyzés:

  1. Jééééézusom, micsoda zsákmány...nagyon tetszenek a díszítőcuccok, szerintem egy életre elég lesz neked most :D És amúgy BOLDOG NÉVNAPOT! Tökre elfelejtettem, bocsi :S

    VálaszTörlés
  2. Hát el vagyok látva :) Semmi gond, köszi:)

    VálaszTörlés