2011. november 12., szombat

Green Flames

Sziasztok!

Pár napig nem írtam, sajnos elfoglalt volt, plusz vendégeink is voltak. A képeken szereplő minta már elkészült pár napja, és végre sikerül megmutatni. Ahogy látszik tudtam venni fehér lakkot:) Kedden voltam a veszprémi Rossmanban, még mindig nagyon jól el van látva. Amit megállapítottam, hogy nagyon-nagyon nehéz fehér lakkot venni. Régen mekkora divat volt, szinte mindenki ilyenre festette a körmét, ma meg semmi. Találtam egy Catrice lakkot, mondjuk kicsit sokalltam az árát, mivel nem kell belőle sok, sajna nem emlékszem pontosan mennyibe került, de 700 ft felett volt, 759? Azért a kosaramba tettem, majd kifelé menet láttam meg a pult legeslegalján egy Maybelline Colorama lakkot, ez volt az egyetlen, olcsóbb, igaz kisebb, de megfelelőnek tűnt, így végül ezt hoztam el.

Hello!


I didn't write in the past few days, I was quite busy and we had guests too. I brought you some pics, I did the mani a few days ago. As you can see finally I managed to buy a white polish:)  On Tuesday as I said I've been partying and shopping. In Rossman I found a white Catrice polish, it was quite expensive, because I don't need that much amount. On my way to the cash desk I spotted a Maybelline Colorama polish, on the bottommost shelf, that was the only one they had, so I bought it :)








Így sikerült tehát. Megvettem még az essence BTGN alap és fedőlakkokat. Rég volt ennyire tartós a lakkozás:) Új kedvencek! Remélem tetszett a mai bejegyzés. A következő minden bizonnyal a körömlakk gyűjteményemről fog szólni. Olvassatok szeretettel:) 

So this is what we've got. I also buy the essence BTGN base and top sealer polishes. It is sooo long lasting. My new favourites.
Hope you liked this post. My next one will be about my polish collection. Keep reading:) Byee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése