2011. december 29., csütörtök

Szilveszteri köröm 2. / New Year's Eve nail art 2.

Sziasztok!
Remélem tetszett nektek az előző munka, melyet a Nail Club keretein belül alkottam. A többieké is nagyon jó lett, érdemes megnézni.
Mára is hoztam egy másik változatot. Holnap már nem leszek itthon, egész január 1-ig, így ma mutatom meg milyenre lakkoztam a körmeim. Az idei Szilveszter talán kicsit nyugisabb lesz mint az eddigiek, baráti társasággal szépen elvonulunk egy erdei faházba és így várjuk az új évet. Tehát idén nincs csini ruha, marad a sportosan elegáns, kockás ing, melyhez kiválasztottam a bézs kardigánom. Ehhez pedig megalkottam a tökéletes (?) körmöket. A képek nem az igaziak, mivel az elemek lemerültek így lemaradtam a kinti természetes fényről :( Remélem azért így is tetszik. Előre is boldog új évet kívánok nektek! Ti merre töltitek a Szilvesztert?

Hello!
Hope you liked the nail art yesterday. You should have a look to the others, which are amazing too.
I brought you an other nail art today. Tomorrow I'm going away, to celebrate New Years Eve. This year it will be different, no party, no gloss, just friends in a chalet and the woods. As a 'party dress' I chose a chequered shirt with a beige cardigan. I also did a nail art, which suits this outfit. Unfortunately I missed the natural light because of the batteries, which went dead at the right moment :( I won't be here so hava a great party on 31st and also a happy new year. Where you gonna be on New Year's Eve? 




Alapnak az essence nude lakkját használtam majd mikor megszáradt, a körmöm sarkát lefestettem az essence reach peach lakkjával. Végül pedig az irreplaceable lakkal kontúroztam.


As a base colour I used essence's nude nail polish, after this I painted the edges of the nails with reach peach (essence), and draw a contour with irreplaceable ( essence again :D).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése