2012. január 3., kedd

Decemberi kedvencek / Favourites in December

Sziasztok lányok!
Először is nagyon boldog új évet szeretnék kívánni nektek. Remélem mindenkinek jól telt a Szilveszter, nekem az egyik legjobb volt. Ajkán voltunk egy erdei házban,  sok barát, új arcok, szóval a tökéletes társaság. 30-31-1 tehát gondolhatjátok mi minden lehetett ott :D
Egy ilyen kedvences bejegyzésre már december eleje óta készülök,de az államvizsga miatt sajnos nem születhetett meg, februárig szabad vagyok így időm is van rá, tehát ez lesz az év első bejegyzése.
Lássuk mik voltak a kedvencek idén.

Hello girls!
At first I wish you a happy Ney Year, I hope you enjoyed the last day of 2011. We were celebrating in a small house in the woods, friends, new faces, the perfect company. We were there on the 30-31-1- so it was amazing.
I wanted to write a post about favourites, but I couldn't. I had to prepare, study for the state exam, I had no time for it. But now I'm free till February so I can write this.The first post of 2012.
Let's see my favourites in December.


Ahogy látszik, nem csak körömlakkokat mutatok meg, hanem más termékeket is, amelyek nagyon jól jöttek decemberben.
As you can see I used many products, not just nail polishes.


Szerencsére nem volt olyan hideg, ennek ellenére a téli hónapokban fontos a bőr ápolása. Arckrémek közül a Garnier nappali és éjszakai krémeit használom. Az éjszakait anyumtól kaptam karácsonyra, nagyon szeretem. A kézkrémek közül a tavalyi év főszereplője az essence volt. Nagyon finom, joghurtos illata van, könnyen beszívódik ráadásul nagyon kedvező áron kapható. A téli hónapokban, szél és hideg hatására nagyon gyorsan kiszáradhat a száj, így fontos az ajkak megfelelő ápolása. Többféle ajakápolót kipróbáltam már, labello, balea, de egyik se volt megfelelő, mivel az ajkak repedéseiben folyton ott maradt a krém, nem nyújtott szép látványt. Ezt a bebe balzsamot egy barátnőmtől kaptam karácsonyra, bátran állítom ez a legjobb. Pár nap használat után teljesen sima lett a szám felülete.

Luckily this december wasn't that cold, but still need to protect our skin. I used Garnier's day/night face cream . My favourite handcream was essence's, which has a fine yogurt scent. I tried out many lip balms, such as labello and balea, but this  (bebe) is my favourite. I got it from my friend as a Christmas present.  The other balms left some remains on my lips, which didn't look great. 


A termékeket egy sálon fényképeztem le, a tavalyi év nagy kedvence. Szó szerint óriás sál, négyzet alakú, így könnyen össze lehet hajtani háromszöggé, mindig is ilyet akartam, nagyon sokat hordtam tavaly.

I took the pics on my scarf, it is big enough to fold it into a triangle shape.


Arctisztításra a fent látható két terméket használtam. Eleinte főleg az Eveline termékét, amely 3 az 1-ben készítmény, lemosó,peeling és maszk. Az év végére, gondolom a sok stressz, tanulás hatására kipattogott az arcom, úgy gondoltam szükséges még egy tisztító megvétele. A választásom a Clean and Clear-re esett. Sose használtam még, valahogy nem hittem benne, szóval kellemesen csalódtam. Már az első használat után jelentősen látszott a javulás. Az apró szemcsék nagyon jól tisztítják a bőrt, nem csak arclemosóként használható, hanem maszkként is. Azóta ezt a kettőt használom, a Clean and Clear-t reggel és este, mindnenap, az Eveline-t pedig akkor ha begyulladtak a pattanások, mivel szalicilsavat tartalmaz, amely segít a pirosság csökkentésében.

As a face cleaner I used these 2 products. I have never had Clean and Clear before, I suprised a lot when tried it out. It is really great, the blackheads are whiter after the first wash. The other product, Eveline contains salicylic acid, which smooths the redness.

Anno még a Joy-ban volt egy minta a B.U. legújabb parfümjéről, melynek isteni, virágos illata van. Rohantam is a Rossmanba hogy megvegyem. Ez nem parfüm, csak deo, de szerintem a parfüm megvétele se várat sokat magára.

There was a perfume sample in Joy. This is only a deo and has a floral scent, I bought it in Rossman.I like it a lot, so definitely gonna buy the perfume too.

Sminkek terén maradtam a természetesnél, egy kis alapozó és tus a szemhéjra. Szeretem a Catrice korrektorát, nagyon jól eltünteti a bőrhibákat, kicsit fura a zöld szín, de használható :) Alapozóként pedig Maybelline volt a favorit decemberben, tökéletes a fedése. Régebben mindig egy barna szemceruzával szoktam kihúzni a szememet, a tus valahogy nem volt kedvenc, sosem száradt meg rendesen, elkenődött, ugyanígy vagyok a fekete szemceruzákkal, sajnos még nem találtam meg a kedvencemet. Viszont az essence zselés szemhéjtusa tökéletes, nagyon jól felvihető a ferde ecset segítségével.

In December I used only a few make up, such as this Catrice corrector, Maybelline's liquid make up and essence's gel eyeliner. This is the only black eyeliner which I can use.


 És végül a körömlakkok. Az essence alap és fedőlakkja mindig főszerepet kapott a lakkozásnál. Az Orly lakkjai több okból kerültek a decemberi kedvencek közé. Interneten keresztül rendeltem őket, nagyon jutányosan, teszem hozzá :) Végül, de nem utolsó sorban pedig nagyon jól felvihetők, akár egy rétegben is. Az essence nude lakkja a megvétel óta alap kellék, a piros claire's lakk pedig gyönyörű. A kis tégely szintén essence termék, a köröm, körömbőr ápolására használom. Sajnos már nem forgalmazzák :(

An finally the nail polishes. The first two are a base and top nail polishes, which I used a lot in december. Orlys are also here, because of many reasons. I ordered them online, they were sooo cheap and have a great cover. The nude nail polish and the red Claire's were also favourites in December. The small jar is an essence product, which I use to protect the nails and the skin around it. Unfortunately it is no longer available.

Ezek lettek volna az előző hónap kedvencei. Remélem tetszett. Ti miket használtatok legtöbbet?

These were my favourite products in December. What did you use a lot in the last month?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése