2012. január 11., szerda

Date with the night

Már rég megvettem ezt a körömlakkot, de valahogy sose használtam még. Eljött ez a pillanat is és egyszerűen imádom. Az essence Date with the night körömlakkjáról van szó. A színe engem a grafitra emlékeztet, Fényben inkább szürkés, estefelé értelemszerűen sötétebb, barnás-szürkés színe van. Nagyon szépen csillog, nem hoztam közeli képet róla, de szerintem láthatóak az apró csillámok. Jobban szemügyre véve a körmeimet úgy néz ki mintha valaki befestette volna ceruzával. :) A lakk elég híg, talán kicsit csíkos is a felvitel után, ez látható a képeken is, de engem valahogy nem zavar. 2 rétegben vittem fel, fedőlakk nélkül.Nektek hogy tetszik?

I bought this nail polish earlier but didn't try it out up to now. I like it soo much. It is drom essence, called Date with the night. The colour reminds me of graphite, at natural light it has a grey colour with many glitters. At the lamp light it is darker, has taupe colour.  It seems like somebody just drew on my nails with a pencil. :)
The nail polish is thin, and it has stripes after layering, but I still like it. I did 2 coats, without top coat. What do you think?


 

2 megjegyzés:

  1. szuper színe van a fotón, legközelebb élőben is megnézem magamnak... :)

    VálaszTörlés
  2. Élőben még talán szebb is :) Nekem kedvenc lett :)

    VálaszTörlés