2012. január 9., hétfő

Hidden treasures

Sziasztok!
Ma hétfő és én még mindig pakolok :( Remélem jól telt a hétvégétek. Én nagyon jól éreztem magam. A barátnőm szülinapi bulija nagyon jól sikerült, jót szórakoztunk, rég nem látott arcok, szóval szuper. Tegnap pedig mamánál voltam, hiszen neki is szülinapja volt. Ilyen ez a január :)
Ahogy már említettem, hazaérve olyan lakkokat találtam amelyekről nem is tudtam hogy léteznek:) Jöjjön tehát pár kép, miről is van szó.

Hello girls!
Today is Monday and I'm still tidying up and packing. I hope you had a wonderful weekend. I spent a great time with my friends. As I mentioned before I went to a bday party, which was amazing. Yesterday I was at my grandma, she also had a birthday, that's January :)
As I said earlier I've found some great nailpolishes which I didn't know I had. Let's see some of them.

A személyes kedvencem ez a Moyra lakk. Neve nincs, csak egy száma: 45.Nem is tudtam hogy van Moyra lakkom :) Nagyon gyorsan szárad, az állaga pedig nem krémes hanem híg, elején kicsit fura volt hiszen az essence lakkokhoz képest nagyon folyékony. De ennek ellenére tetszik.

One of my favourites is this Moyra nail polish, has no name just a number 45. I didn't know that I have a Moyra nail polish. The finish of it is glitter, so beautiful. It differs from essence nail polishes, it is more liquid.


Ezt a képet vakuval készítettem, jól látszik milyen gyönyörű csillámok alkotják a lakkot.

I took this picture with flash, you can see the glitters, how shiny it is.




A talált lakkok között volt egy másik Moyra lakk is, a 20-as számú. Korábban kipróbáltam, a szülinapi bulin viseltem.
A következő kép egy Maxfactor lakk (200- Copper flame). Szintén gyönyörűen csillog, krémesebb mint a Moyra lakk.

I 've found an other Moyra nail polish too. I wore it on the birthday party.
The next picture is Maxfactor's nail polish ( 200- Copper flame). Also contains lots of glitter.

Ez pedig egy gyönyörű piros she lakk, még a korábbi kiadásból, sok-sok csillámmal.
This one is a beautiful she nail polish. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése