2012. január 24., kedd

Half moons

Bocsi hogy régen jelentkeztem. Kicsit elfoglalt voltam az utóbbi napokban, de igyekszem mindig valami újat mutatni. Ma derülnek ki a felvételi ponthatárok, kicsit izgulok. Na de a lényeg. Megpróbálkoztam a félholdakkal. Szerintem egész jó lett. Az egyik fülbevalóm inspirált az elkészítésben. A lakkok amiket használtam: Maxfactor Copper flame és a Maybelline arany lakkja.

Sorry for not writing so long. I was quite busy in the past few days, but I'm trying to catch up myself. Today is a big day because in the evening the uni points will be out, I'm a little bit excited, hope I'll pass into a master course. But let's get to business. I tried out the half moons with these colours: Maxfactor Copper flame and Maybelline's gold nail polish. My earrings inspired me.




Gyönyörű a napsütésben. Egyébként fordítva is biztos jól néz ki, de ez most így sikerült :)

It is beautiful at the sunshine. Reverse can be good too.

Íme a fülbevaló. Pimkie-ben választottam még karácsony előtt, húgom pedig megvette. :)

Here is my earring, which I've got from my sis as a Christmas present from Pimkie.

Remélem elnyerte tetszéseteket :)

Hope you like it :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és a síínkombináció is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Krisz. :) Biztos vagyok benne hogy fordítva is szuper, illenek egymáshoz ezek a színek.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Örülök Zitu, nálam első számú kedvenc most :)

      Törlés
  3. csodásan passzol a fülcsihez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeee? Majd mindig ilyen körmöt készítek ha felveszem :D

      Törlés
  4. uuh I lost a lot of your last manicures ;) so sorry!! I love halfmoon manis and yours just looks perfect with earrings =) !!!

    VálaszTörlés
  5. No worries :) Thanks a lot. I like them too :)

    VálaszTörlés