2012. január 20., péntek

Polka dots

Ismét egy lila lakkhoz nyúltam, ami nem más mint a  Catrcice- Lavenderlicious. Nagyon szeretem ezt a színt, olyan kis bájos :) Mivel nem akartam ennyire egyszerűnek fogtam egy adag ragasztószalagot és nekiálltam a munkának. Segítségével szépen kilakkoztam a körmöm sarkait az újonnan vásárolt lila Claire's lakkal (korábban már mutattam). Egyre jobban tetszik, szerintem gyönyörű színe van nem mellesleg a használata is tökéletes. A gyűrűs és nagyujjam más mintát kaptak. Nagyon egyszerű ez a celluxos technika. Arra vigyázni kell hogy jól ragadjon a cellux, máskülönben a lakk befolyik alá és az ugye nem jó.Célszerű egyszerre egy körmöt elkészíteni mert könnyen belenyúlhat az ember a friss lakkba illetve az se jó ha sokáig van rajta a cellux, mivel túlságosan megszárad és bye-bye szép körmök. Mikor elkészültem még tovább mentem díszítést tekintve, megbolondítottam pár fehér-lila pöttyel.

I varnished my nails with a purple/lilac  colour (Catrice- Lavenderlicious). I really like this nail polish, so charming. :) It was quite simple so I got some scotch tape, with this I could paint the corners of my nails with Claire's purple nail polish, which I bought few days ago. I like it a lot has a brilliant colour, also easy to apply. On my ring finger and thumb I have different design. It was still simple so I put some white/lilac dots on it and ready to go!!
I like this tape technique, quite easy. At first make sure the tape is stuck well on your nail. Also better to do one nail at first and remove the tape as soon as possible. If you let the polish longer on it, dry too long it will stick to tha tape and it will ruin your mani. 





 Egyetlen ami nem tetszik benne az a fedőlakk utóhatása. Már többször tapasztaltam hogy az essence zselé hatású lakkjától apró hólyagok keletkeznek a lakkozáson. Lehet vékonyabban kéne  felvinnem, majd próbálkozom még. Teljesen elrontotta az összhatást. Ettől eltekintve viszont tetszetős.Nektek mi a véleményetek?

The only thing which I don't like is the effect of essence's gel look nail polish. There are small bubbles on the surface. Ruined everything. Maybe I have to apply less of it, have tor try it to find the great amount of it. What is your opinion of this manicure?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése