2012. január 6., péntek

Terra Mauve

Sziasztok lányok!
Ahogy ígértem megmutatom milyen volt a körmöm tegnap. Egy barátnőm szülinapjára voltam hivatalos így szépen kilakkoztam a körmeim is. Végre kipróbálhattam a nemrég rendelt Orly lakkok egyikét. Egyszerűen fantasztikus, nagyon jól használható, akár egy réteg is elegendő.
A körmeimet feldobtam még pár strasszkővel, kicsit talán elegánsabb. Holnap is megyek egy szülinapra itt az idő hogy kitaláljak valamit. remélem tetszik nektek is :) Bocsi a kép minőségéért.

Hello girls!
As I promised I'm gonna show you my nails which I had yesterday. I was in a birthday party, I polished my nails for this occassion. Finally I could try out one of my ordered Orly nail polishes. I really like it. It has a great cover after one layer.
I also put sime rhinestones on my nails, be more elegant. I was invited to an other birthday party, tomorrow, i have to find out something for it :) Sorry for the quality.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése