2012. október 28., vasárnap

Nail Club XII Halloween

Nemsokára itt a Halloween, az amerikaiak egyik kedvenc ünnepe. Mi is ezt választottuk mint heti témát. Igazat megvallva teljesen más mintát képzeltem el, de sajna csak ezt sikerült összehozni. Nem a legjobb, de nem akartam kimaradni így közzé teszem. Narancssárga körömlakkom nem volt, de a minap vettem pigment port, ezt összekevertem egy sárga lakkal és voilá. Megteszi. Akrilfestékkel rajzoltam a mintát, lehet nem mindegyik ismerhető fel. Annyira el voltam havazva, ez pedig az utolsó pillanatra maradt. A képek se a legminőségibbek, csak gyors lefotóztam. Van még egy ötletem, igyekszem megvalósítani azt is, de tényleg szükséges hogy több időm legyen leülni hozzá, mint 15 perc.


Többiek munkája:

2 megjegyzés:

  1. Nekem bejön, és tök jól megoldottad a pigmenttel :))) Ügyi vagy még mindig :P

    VálaszTörlés
  2. a mutatóujjadon a tököcske nagyon cuki lett. :))

    VálaszTörlés