2012. október 25., csütörtök

Sparkles with a bow

Mostanában sajnos kicsit elmaradt a blogírás, pedig tudom hogy azt ígértem hogy gyakrabban írok. Nagyon el voltam havazva. Volt egy zh-m, itt ott magánéleti események tömkelege, most pedig egy hetes szünet, amire azt terveztem hogy sok sok körmöt fogok festeni, de megint 2 zh-ra kell tanulnom :( Mindenesetre 2 köröm ötlet elkészült, egyiket mutatom is. Eljutottam drogériába is, úgyhogy várható egy haul poszt is, csak megvárom míg picit összegyűlnek a dolgok. ne felejtsétek hétvégén Nail Club, egy újabb nagyszerű témával.

I'm so sorry I couldn't post that much as I promised. It was a buisy week, I had an exam, some personal issues. Now we have a week free of school, I thought I'm gona make as mani ideas as many I can, but i have to study again for another 2 exams. On the other hand I made this nail art and another one which is coming later. Hope you like it. On the weekend, Sunday as always we have another great theme for the upcoming Nail Club.



Annyira szép színű ez a körömlakk. Napsütésben különösen. Erről viszont nem tudtam képet készíteni mert eléggé rossz idő van, sajnos.
I really like this nail polish, brilliant. Especially in sunlight. Unfortunately I couldn't take a picture of that, it's quite cloudy and cold these days:( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése