2012. november 12., hétfő

Nail Club XIII Avantgarde

Sziasztok! Újabb téma, ami nagyon nagyon szuper, aztán amikor az ember úgy komolyabban belefog a gondolkodásba, ötletelésbe...semmi ami használható lenne. Tudom mi az avantgard, festészet, alkotók, divat, de most kifogott rajtam, és a többiek is így voltak ezzel. No de eddig is megoldottuk :)
Az alap lakkra fekete akrilfestékkel rajzoltam a mintát, majd kifestettem pár részt, húztam bele egy kis sárgát, feldobtam gyöngyökkel és kész is. Hosszú körmökre biztos jobban lehetett volna alkotni, de persze most tört le a középső ujjam körme így a többit is hozzáigazítottam. Olyan jó ötleteim voltak, lehet majd még megvalósítok párat közülük, de nézzük meg inkább mi született:



Kis szerkesztgetés után, a színek nagyon tetszenek benne.



A többiek munkája

4 megjegyzés: