2012. november 16., péntek

What's new?

Zajlik az élet, azt biztosan állíthatom. Sajnos mostanában elég kevés idő jut a blogolásra, de már megvan a terv, csak időt kell rá szakítani. Azért hoztam nektek pár infót, ha érdekel, mi zajlik mostanság körülöttem, ezt a képet találtam a helyzetem illusztrálására. Nagyon nehéz úgy beosztani az időt, hogy mindenkire egyformán jusson idő, hatékonyan tudjam végezni a dolgaimat, legyen szabadidőm stb.


1. Beadandók, zh, prezik, vizsga. Jelenleg ezek határozzák meg a mindennapjaimat. Folyamatosan készülni kell. Igaz hogy csak 3 vizsgám lesz, és ha minden jól megy akár december közepére befejezhetem a szemesztert, ha nem akkor meg marad még januárra is, így hát erőteljesen érvényesül a valamit valamiért örök igazság. Ki kell bírni!

2. Sopronban tanulok mesterszakon tanulok, ugye. Sopronban ezenkívül van még egy művészeti suli is ami felvételi előkészítőt hirdetett. Na már most ennek a határideje okt.19-én lejárt, ezzel 31-én találkoztam így letettem róla. De! Itt jön képbe a barátom aki volt annyira aranyos és bement érdeklődni, majd egy jelentkezési lappal jött vissza, így a szombati napjaim mostantól foglaltak, 9-16-ig óráim vannak, arra pedig készülni is kell, a tanulás mellett, persze, zh időszakban, plusz még blogot is kell vezetnünk csak hogy teljes legyen a kép. És most idézném az első pontot, valamit valamiért. Bevállaltam, valamire jó lesz, még akkor is ha nem jelentkezem alapszakra szeptemberre

3. A blogolást persze folytatom, jönnek a bejegyzések, képeket már csináltam, körmöket festettem. Nem szeretnék ezzel elmaradni, bár tény hogy egyre kevesebb időt tudok szánni arra ami annyira érdekel, amit annyira megszerettem egy éve.

4. Karácsony, na erről nagyon sokat lehetne írni. Úgy érzem már most el kéne kezdenem vásárolni, ötlet viszont nem mindig van sajna...persze tudom, még van kicsivel több mint egy hónap...micsodaaaaa?  1 hónap???? :D

5. Januárban elkezdtem aktívan edzeni, illetve egészségesen táplálkozni, vagyis a napjaim fontos részévé vált a testmozgás. Annyira jól ment, jöttek az eredmények, látszott, annyi dícséretet kaptam. Aztán megijedtem mi lesz velem ha kimegyek Amerikába, lesz-e  időm sportolni? Az a sok műanyag kaja meg majd elrontja, ledönti amit eddig felépítettem. Hazajöttem, a mérleg pedig ugyanannyit mutatott mint mikor kimentem, ez megnyugtatott, holott éreztem hogy kicsit híztam, mondjuk többiek nem látták. Azóta nehezebb visszarázódni, nem tudom annyira megállni a káros szenvedélyeket, nincs meg a motiváció. Vissza kéne találnom a régi útra. nem akarok tovább fogyni, most főleg formásodni, izmosodni kéne, amihez elsősorban a  súlyzós edzések lennének jók, de az most nem megoldható. Próbálom hasznosítani azért az otthoni 2-2 kilós lábsúlyokat, valamire az is jó jelenleg. Emellett eljárok futni. Futni amit annyira utáltam régen, most meg, nulla futási múlttal simán megy az 5 km megállás nélkül. Hihetetlen. :) Kikapcsol teljesen.

Remélem veletek minden okés! Esetleg van valami ötletetek hogy lehetne jobban beosztani az időt? Nektek mi a stratégiátok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése