2012. november 21., szerda

Siren

Sziasztok. Már régóta lefényképeztem de nem volt időm a feltöltésre. Azt hiszem ennyire talán még soha nem voltam elhavazva mint most :(
Újra alkalmaztam a vízfestékes technikát, különleges hatást lehet vele elérni. Nekem nagyon bejön, főleg az hogy annak ellenére hogy egy élénk színű lakkról van szó, semmi feltűnés nincs benne. Remélem a ti tetszésetek is elnyerte. Nekem speciel a szirén a mélység, a tenger, moszatok jut róla eszembe :)

Hello girls. I've taken this a long time ago but hadn't have time to upload it. I have never been this busy like these days. I barely have time to...basically anything :(
This nail art is made with the watercolour technique.  I really like it, it is nothing showy, tho' it is a high colour nail polish. It reminds me something like siren and a deep mighty water, some algas maybe :) Hope you like it too

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése