2013. február 17., vasárnap

Nail Club XXXI Movies


Ma ismét vasárnap, ismét Nail Club melynek témája a filmek.  Nagyon sokat gondolkodtam, mit kéne készítenem erre az alkalomra, míg végül rájöttem hogy nem tudok választani. Rá kellett jönnöm, hogy nincs kedvenc filmem, és tényleg. Vannak filmek melyeket ezerszer meg tudok nézni, de hirtelen nem tudnék kiemelni egyet sem közülük. Főleg olyat ami egyszerűen körömre vihető.
Végül kiválasztottam egy számomra kedveset- Hair, ami musical de ugye készült belőle film is. Emlékszem az estére mikor először láttam, imádtam, mindent, a ruhák, zene, szereplők, az egész korszak. Az egyik kedvenc zenekarom a Beatles, szeretem a 60-as éveket, a hippiket az egész életérzést. Nem sok körömlakk van nálam most, még mindig otthon vannak, így azokból próbáltam valami hippiset alkotni amik a szekrényben lapultak. Remélem tetszik nektek is.

It's Sunday again, which means a new theme of Nail Club. For this time we chose the movies. It was a tough decision, because as I realized I don't have a favourite movie. I have many which I like, but I can't mention one which is above everything. Anyway, finally I decided to do Hair.  One of my favourite band is The Beatles, I like the 60s, the hippies, everything from  that era.
I don't have many nail polishes in the dormitory with me, but I hope you still like the result. 




Na ez nem nagyon hasonlít egy Peace jelre
Well, this doesn't look like a Peace sign

A többiek munkája/ The other nail arts

2 megjegyzés: